Onsdags match

Efter många OM , och väldigt få MEN så lyckades laget "sammla" sig och ta sig hela vägen till nyköping för match mot ONYX .

ONYX ett lag man älskar att hata, och man hatar att älska!

Jag personligen gillar verkligen sådana matcher där det är heta känslor , blir lixom lite roligare då , man ger och man tar !
 Det smäller i närkamper och det är mycket mundiaré !

Sen måste jag hylla publiken i ONYX dom verkar verkligen hata IBK , Lovley !

Matchen ja  , vi spelar riktigt bra innebandy i 50 minuter, sen blir vi trötta och ONYX gör det dom e bra på , mål !
Sen har dom övertaget i sudden och lägger in avgörande 9-8 efter att vi låtit en junis trippa igenom alldeles för lätt !

Nu hoppas jag bara att Herr P.V inte vart alltför arg av de inträffade, är ju faktiskt bortamatch den 19:e också !

Så PV du är GRYM ! we salute you !


/ #17



Kommentarer
Postat av: S

Har en liten fundering som riktar sig till nr 66 (mycket passande siffror förresten):

Hur hänger Carlgren-Ruckert familjen ihop egentligen? Får lite "tomten är far till alla barnen" känslor när jag tänker på denna familj?



tacksam för svar snarast!

2009-12-06 @ 21:11:39
Postat av: Anonym

instämmer!

2009-12-06 @ 21:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0